Trippande små tassar!

Hej!

Idag är det jag (Joel) som skriver.
Och det där om små trippande tassar är jag enormt stolt över! Tjejen som bor hos mig (hon kallas Nemi av matte) har nämligen fått två småttingar - en kille och en tjej. Och jag är en såååå stolt far över dem! De föddes i slutet av förra veckan men springer redan runt i buren och ska provsmaka på allting. Idag försökte de tugga i sig flisbitar istället för det som faktiskt är ätbart... Och igår kom en av de upp till mig på övervåningen - trots att vi inte har någon stege dit. Det är verkligen bra gjort. :)

För tre dagar sedan bjöd matte hem några hit för att äta lite gott. Jag kunde känna lukten av både jordgubb, banan och kiwi. Och på kvällen fick vi smaka lite av det som var kvar. Mums! Tror det var tårta en inte helt säker. Gott som gott...

Nemis syster skvallrade för övrigt till oss om att hon fick komma ut en stund idag och mysa med matte framför TV:n. Jag skulle också vilja göra det, men får nöja mig med att vi gosade tillsammans tidigare idag.

 
6 dagar gamla

Det är dessa två jag är stolt far till. Matte berättade att en vän till henne tycker de ser ut som söta aliens. Men de är som tur är helt befirade från utomjordingsgener...

Kommentarer
Postat av: Zting

Mina aliens ju... Jag vill ha dem! Men min matte säger att det blir bara en taggis till... Jag tycker att min matte är olydig...

2008-07-24 @ 21:23:12
URL: http://ruztibuzz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0