Nino och godisdag

Idag fick min lillebror Nino flytta in till mig och pappa, men det är tydligen tillfälligt. Matte säger att han ska bo hos en tjej i Stockholm framöver, men att han får bo hos oss i väntan på sin flytt.

Dessutom kom hon hem idag med godis åt oss! På väg hem från stan för att byta ut årets Melodifestival-DVD så köpte hon Whiskas temptations åt oss, med lax i. Mums! Vadå kattgodis?? Jag tror att de har felmärkt det och att det egentligen är gnagargodis...

Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkomna till min blogg. Jag är en taggmus som är född den 10 januari i år. Mina kullsystrar heter Bea och Dea. Jag har även två yngre syskon som heter Nino och Angela som är födda den 19 februari. Mamma heter Lia och pappa heter Zander. Jag bor i ett jättefint möblerat terrarium tillsammans med min pappa medan mina systrar och Nino bor i en stor Dunabur tillsammans med mamma. Även Nino bor hos de för tillfället men jag har hört matte prata om att flytta honom snart. Hoppas han ska bo med oss!


Det var lite grundinfo om mig och min familj. Jag kommer berätta mer framöver.


RSS 2.0