Så var det höst i stort sett...

I alla fall om man går efter det matte kallar skola. Hon väntar sig att det snart kan börja ringa igen för att de vill ha folk ut till förskolor. Tror hon sa något idag om att ringa och höra själv hur det ser ut. Själv tar hag det lugnt och lever en dag i taget, i min egen takt. Ganska skönt faktiskt, om än långtråkigt ibland.

Idag fick vi däremot besök i vårt lilla hem, av en av mina systrar som fick nosa runt lite hos oss. Pappa var inte alls intresserad - han skulle hela tiden hoppa ner på skrivbordet och slicka i sig smör från smörkniven, men fick inte slicka så mycket... Matte stoppade honom och sa att för myckey inte är bra.

Själv var jag överlycklig över besöket och försökte hela tiden få kontakt med henne men hon var för upptagen med att utforska vårt hem. Allt ifrån spånet till övervåningen på vårt stora hus. Vi är ju syskon, och då borde man väl umgås med sin släkt när man blir inbjuden?? Min pappa fick i alla fall putsa henne lite, vilket hon uppenbarligen gillade. Väldigt söt syrra har jag! Ni skulle bara se henne! fint rödbrun, slank och snäll.

Dags att avsluta för idag för matte ska stänga av datorn så jag får inbte skriva mer. På återseende allihopa!
 


  

RSS 2.0