Belles bebisar

Belle har nu fått ungar. Tre bedårande små saker som föddes den 11 juli. Vad jag kan se ska det vara två flickor och en pojke. Pojken ska då få ett nytt hem, men någon av flickorna kan tänkas säljas om någon vill ha en till taggis. Däremot kommer hon inte säljas ensam till ett hem där det inte finns taggisar redan då de ju är flockdjur.
 
 

Bebisförväntningar och "modelljobb"

I denna värmebölja, vi har ju kommit in i sommarmånaden juli, så verkar även mössen lite latare. De ska strax få lite nytt, kallt vatten av mig. De har blivit lite förändringar för övrigt. Jag hade tre bröder i samma bur förut men den ena av de verkade inte trivas så bra och var gärna på sina bröder. Så Ryan har fått flytta till en ny matte som nu bara väntar på att jag ska få små bebbar här så att en liten hane kan få flytta hem till henne och göra Ryan sällskap. Något som jah goppas sker ganska snart för Kate har fått flytta ifrån mamma sin och har numera manligt sällskap. Dessutom tycker jag att hon verkar lite rundare än vanligt så det är bara att hålla tummarna. :)

Tog i alla fall bilder på Nicole igår och visst blev hon söt?



Nicole trycker på en handduk.


Tittut!



Nyfiken tös på äventyr.

RSS 2.0