Hala kranar och hemskt vatten

Idag fick vi tre tjejer med (jag Kine, min mamma och min syster)  komma upp ett längre tag, och det var såååå mysigt så! Vi låg i mattes händer och myste och hon gosade med oss. Hon tyckte vi var så söta att hon önskade kameran hade funnits i närheten och att hon haft tre händer. Vadå, hon har ju två fötter också, kan hon inte hjälpa till med de då? Dessutom är tydligen batteriet på laddning.

Faktum är att hon gosade så mycket att den fina pälsen som vanligt blev tilltufsad. Men det räckte tydligen inte idag. Mamma råkade lägga en sak (vad säger jag inte här) i mattes hand och genast hamnade vi i badrummet, i botten på själva handfatet. Hade ju varit okej, om det inte varit så att hon dessutom satte på vattnet! Vi fick ju panik... ucsh, blött! Mamma råkade värst ut, medan matte tvättade sig i vattnet (tack och lov slapp vi bada, hon drog inte på så mycket) försökte mamma hoppa upp på själva kranen. Den var så hal att hon inte fick något grepp, gjorde en bakåtvolt och landade med magen i mitten på handfatet - mitt i vattnet. Vi andra försökte också hoppa upp och syrran lyckades medan jag tog sikte på mattes torra hand och satte mig i säkerhet på armen. och hon bara skrattade! *humpf* Pussarna efteråt gjorde iaf att vi förlät henne. :)

Väl i buren igen hjälptes vi åt att putsa varandra torra. Snart ska visst Joel med sin tjej få komma ut, men matte håller ju på med en massa annat också så det är svårt att veta när hon tar pauser...


Kommentarer
Postat av: Zting

Haha, sickena tokiga taggisar... :D

2008-07-24 @ 21:21:19
URL: http://ruztibuzz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0