En dag i taget

Hej igen!
Måste ju uppdatera min blogg litegrann i alla fall, även fast det inte händer så mycket. Mina systar och min mamma hörs visserligen gnaga på gallret och plasten då och då. det kan bero på at de älskar att få komma ut ur buren och är otåliga dygnet runt på att få komma ut. Lite kul dock när de hänger i sitt tahk och jag får springa ovanpå deras nur. Hur kul är inte det!! :D Ni skulle se de då... *hihi* Lite måste man ju få retas med sina syskon.

Det har börjat snöa här så det känns att det blir kallare, även inomhus. Men håller matte bara kalluften borta så är jag nöjd.
 
Igår satt Zander och åt som en galning i mattes tallrik. var visst nåt med kött och sås. Han sa att det var jättegott, det lilla som fanns kvar i den. Själv åt jag från metallbiten som matte höll i. Vågar jag hoppas på att det blir samma mat idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0