Hej igen!

Oj, vad länge sedan jag skrev. Nåja, det har hänt lite här sedan sist. Till exempel har imin bror Nino flyttat till Stockholm och redan blivit pappa till tre små bebisar. Vilken lyckost! Jag vill också bli pappa. Fast vad jag hört av matte så ar det ingen planerad parning från hans ägares sida. Hon ville att Nino skulle växa på sig lite först, men då vet hon inte hur vi taggmöss är. Visst kan man väl skaffa småttingar med en tjej fast man är liten och smal...

Dessutom så lyckades Angela rymma från sin bur samma dag som de hade fått flytta in i en större dunabur. Matte satte tillbaka nmin syster i buren för at tse hur hon gjorde och fick se hur det gick till - sedan hämtade hon sin MOBILKAMERA och filmade när hon gjorde det en tredje gång. Nu ligger det en videofilm ovanpå luckan så de inte ska kuna ta sig ut. Att inte Angela har lärt sig att man inte ska visa sina hemligheter för andra. Det säger iaf alla trollkarlar... *suck*

Matte har i alla fall lovat att försöka hjälpa mig lägga upp filmen här på bloggen. Nej, nu måste jag springa och putsa min far.

Kommentarer
Postat av: Matsvin

Vilka busiga, smarta taggisar!!!!! Är de släkt med Bastian, springaren?
Jag vill höra mer historier om dessa små polare, mycket bra skrivet, ju !!

Postat av: Jims matte

Inte på nära håll, men Jims lillebror Nino har ju parat sig med antingen kullsystern eller halvsystern till Bastian. ;)

2007-07-08 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0