Tidigt Lusse-mums

Åh, vad mysigt det var igår kväll! Jag och Zander fick vara tillsammans med matte framför TV:n och se på en film. Fast så mycket film blev det förstås inte för vår del - för vi hade alldeles för roligt och skönt hos matte för att vilja bry oss särskilt mycket av det de tittade på. För övrigt förstod jag inte så mycket av filmen men det verkade som att de i filmen inte helelr tycker om kyla. De flydde från den som om den hade varit något livsfarligt vilddjur.

Matte hade tagit med sig en filt som var jättevarm att sitta under. Utanför filten däremot var det lite kallt eftersom ett fönster var öppet - inget stort visserligen men ändå...

Vi fick varsin bit lussekatt och pepparkaka också. Lussekatten var jättegod!! Men pepparkakan var inte lika god tycker jag. Det tyckte däremot pappa som glatt satt och tuggade i sig hela sin bit.

Tyvärr är det, som alla andra gånger, så att det roliga tar slut alltför fort. När allt godis var uppätet så fick vi inte vara med så mycket längre, utan blev inskickade till vårt igen. *suck*


För er som väntar på mer bilder på mig och mina kompisar... det kommer! Jag ska bara pipa lite i hennes öra om att vi borde ta lite nya bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0