Födelsedag!

Igår fyllde min pappa,  Zander, 5 år. Själv har jag cirka 4 år kvar dit. När han och mamma träffades och hon flyttade in till honom och hans bror så var hon till och med yngre än vad jag är nu. Jisses, vilken åldersskilnad det är mellan de. Undrar hur vanligt det är bland oss möss?

Eftersom han fyllde år så fick vi både Kitbits och cashewnötter (osaltade sådana) som godis. Och senare på kvällen lite av mattes chokladboll. Mums, vilket kalas!
 
Nu ska jag strax hoppa tillbaka till vårt hem och göra honom sällskap. Och så har matte berättat att vi kanske får sällskap av en tjej om några dagar. Hoppas, hoppas (håller klorna)... :) Då kan jag få en kompis att busa med när inte pappa har lust. Och tänk om hon är jättesöt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0