En riktigt musig jul...

Det är vad vi har haft idag, jag och mina andra kompisar. Inte för att jag vet riktigt vad julen är, men den är helt klart en av de roligaste dagarna! Vi har fått en massa olika sorters kött och lite annat smaskigt på en jultallrik. Dessutom fick vi varsin julklapp att öppna. Inuti var den mest underbara Kitbits jag någonsin ätit. Fast jag var lite frågande först när matte räckte fram den, innan min pappa tog sin och visade hur man gör. Var ju lite annorlunda, men kul! Dessutom tog matte en del kort på oss, så jag ska hjälpa henne välja ut någon eller några bilder att visa här. Men nu tänker jag gå och blunda några timmar och kanske drömma om dagen som varit. Så godnatt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0